Tuesday, November 1, 2011

Salam November

Hari ini 1hb November. Kita sudah menghampiri akhir tahun 2011. Memang tak terasa waktu berlalu. Rasanya baru semalam kita menyambut tahun baharu 2011 itu, kan?

Oh yah! apa khabar anda di luar sana? Hujung minggu kami kali ini benar-benar meriah dan mengujakan. Kelas Deko Kek Cawan begitu memberangsangkan. Apalagi dengan adik-adik kita yang riang ribena itu. 7jam berada di dalam kelas itu tidak terasa. Kami sama-sama bermain dan berkongsi ilmu. Dan di akhir kelas dengan bangganya mereka dapat menghasilkan kek cawan begitu kreatif sekali. Cuba tengok foto-foto yang sempat kami rakamkan di bawah ini.





Berhenti sebentar melepaskan lelah dengan menikmati minum petang bersama sebiji pavlova berintikan krim keju dan ditambahkan dengan buah raspberi dan beribiru yang begitu sedap. Hingga licin tak bersisa..










Kembali semula meneruskan kreativit mengandam kek cawan.




Aku cuma mengajar mereka cara melukis di atas aising fondan dengan menggunakan peralatan yang betul. Dan mereka telah berjaya menghasilkan sesuatu yang di luar dugaan. Kreatif dan berseni.
















Akhirnya mereka membawa pulang hasil kerja tangan mereka dengan senyuman puas. Terbayar segala penat lelah mereka belajar selama 7jam. Syabaz.



Dan terima kasih pada semua yang telah menceriakan suasana kelas dengan gelak yang tiada sudah. Kamu semua pelajar-pelajar yang hebat.

Hingga bertemu lagi. Salam kreatif semua.
XOXO
Sinah Bisc

p/s Sinah Bisc kini beroperasi kembali seperti semula. Sila ke mukabuku Sinah Page, ada banyak aktiviti yang menarik untuk anda sertai.. dan hadiah yang mengecurkan menanti anda. Yang cuma anda perlu lakukan tekan butang LIKE, dan anda sudah boleh menyertai mereka bermain. Pergilah cepat jangan tunggu lamaa.. Nanti ketinggalan...

No comments: